maandag 5 september 2011

De drama-koningin.

Het papier is wit,
het grijnst, het glimlacht
terwijl het mij diep in zijn witte hart
het allermeest veracht

Ik heb besloten om een drama-koningin te zijn
dansend in een wijd gewaad
dansend alsof ieder moment
dansend alsof de wereld vergaat
dansend alsof ze het allermeest
het allerminst bestaat

Ik heb besloten om een drama-koningin te zijn
dansend, ver bij jou vandaan
dansend alsof ieder moment
dansend, ik laat je in die waan
dansend alsof ik het allermeest
het allerminst besta

Jij houdt niet van drama
niet van dramakoninginnen
niet van dansende dramakoninginnen
dramakoninginnen wankelen, jij lacht
dramakoninginnen vallen hard, jij lacht
terwijl je haar diep in je hart
het allermeest veracht.

-
Een tijdje geleden geschreven. Over mij. Omdat ik soms dramatisch blijf doen over dingen, zelfs na heel veel tijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten