dinsdag 6 september 2011

Alsof het niet anders kon..

Ik ben de haas, gevangen door de koe,
Ik ben het konijn, het rennen een beetje moe
Ik ben de haas, ik hou zoveel van jou,
Ik ben het konijn, ik blijf je niet trouw.

De haas, alleen in de stromende regen
wachtte en puzzelde, tot het eindelijk eens paste
dat viel hem zo ongelofelijk tegen
terwijl die regen onophoudelijk op hem neerplaste

Ik ben het konijn, ik ren vooruit, weer naar je toe,
Ik ben de haas, alsof ik nooit iets anders doe
Ik ben het konijn, ik zal altijd lief zijn
Ik ben de haas, ik vind dat niet fijn

Het konijn werd wakker, met een zonnestraal op z'n neus,
En dat vond hij, zomaar even, gigantisch glorieus
En dus besloot het dier te wachten op die goede vriend,
want dat had hij wel verdiend.


Ik ben de haas, stukjes passend in de regen,
Ik ben het konijn, wachtend op mijn vriend in de zon
Ik ben de haas, heb zoveel verzwegen
Ik ben het konijn, alsof het niet anders kon.

-
Oud. Beetje veranderd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten